Gdzie XP chomikuje...

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:05:21 MET DST

Postanowilem sciagnac sobie
sp2 do XP pod czystym IE
niesamowite, nieprawdopodobne ale przerwalo
mi przy ok 160MB ;) pal licho sciagam
jeszcze raz (oczywiscie od razu zauważyłem że
ta pierwsza część 160 Mb została na dysku
chciałbym ją wywalić tylko nie wiem gdzie.

I jeszcze inny przypadek miałem instalke
pewnego programu na głownej partycji
chciałem go zainstalować na innej, zanim jednak
to nastąpiła xp jakby rozpakował przed instalacją
ten program na głównej partycji i dopiero pozniej instalował,
po wszystkim usunałem instalke jednak ten rozpakowany plik
gdzies tam został tylko gdzie?

I może od razu gdzie są jeszcze takie
smieci ktore zalegają niepotrzebnie na dysku?
o tymczasowych plikach internetowych wiem ;)

chce przestrzeni pomocy :)