Re: Aleossochozi?!

Autor: MIchał K. <k0m0r0w5k1_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 14:01:17 MET DST

> Może po prostu nie masz dostępu do tych plików. Sprawdż katalog do którego
> przegrałeś te pliki i sprawdź uprawnienia.

O to wlasnie chodzi, ze ja nie widze calego katalogu, do ktorego przegrywalem
pliki... Te ktore wrzucalem luzem do innych katalogow sa dostepne bez
problemu.
U siebie dzialam jako Administrator i nic... :/

> Jeśli to nie zadziała to może
> chkdsk pomoże choc po defragmentacji z plików tych mogło niewiele pozostać

To czy cos z nich zostanie, to mam juz gdzies, zawsze moge sobie drugi
raz za tydzien przegrac. Chodzi o to, ze szkoda mi tych 6gb bo dysk
przeciez z gumy nie jest... Sprobuje checkkdiskiem, moze pomoze.

Pozdr,

blue