Re: jak najprosciej wysiagnac dane z serwera mysql i zapisac je na serwerze sql= windowsowym

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 14:03:59 MET DST

On Sat, 6 Aug 2005 11:24:36 +0000 (UTC), Jarek Kamiński wrote:

> 06.08.2005 user ksywką panko nabazgrał(a) na grupę
> pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
>
> Witam

> Opcja --compatible narzędzia mysqldump

Serio mówisz? I co godzinę całego dumpa wciągać do nowej bazy? Autor wątku
napisał wyraźnie że chce co godzinę wyciągać dane, a wyciąganie całego
dumpa może trwać dłużej niż godzinę w zależności od wielkości bazy.

> Laik powinien przed napisaniem na grupę zapoznać się z netykietą i nie
> zadawać pytania w temacie oraz zawijać wiersze przed 80 kolumną. Poza
> tym pisze się Linuksa, a nie linuxa.

A nie-laik nie powinien psuć tematów postów :) Nie wszystkie czytniki
odwołują się do postów przez References :)

--
Pozdrawiam
Piotrek