Re: XP Pro PL nie startuje

Autor: brand <brandUSUN_at_tlen.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 22:09:34 MET DST

Użytkownik Michal Karlowicz napisał:

> pamięć sprawdziłem - hula jak marzenie, cholerny system nadal niewzruszony.

> podpinam inne taśmy, odpinam nieistotne dyski - .... i nic.

> czesałem bydlaka wszystkim co mi w ręce wpadło. Wywaliłem parę cistek ...
> Bydle nadal nie startuje.
>

> Cóż - stało się. Z czeluści twardziela wygrzebałem kwietniowego ducha i
> postawiłem system "na świeżo". ... spokój, sielanka, relaks ...
>
> .. do następnego razu ...
>
> Pozdrawiam
> Michał

a, przypomniało mi sie, jak miałem dysk samsunga 80Gb SP0802N to jak mi
sie bady posypały na pierwszych gigabajtach dysku to tez mi system nie
wstał, tak poprostu, od niczego - popołudniu wyłaczyłem kompa noralnie,
a wieczorem... klops ( i tak 2 razy na tym modelu dysku). dla pewności
przeskanuj dysk HDD_Regenerator'em
pozdr.
Brand