Re: Kosz wyrzucony do kosza...

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 21:36:12 MET DST

Wojtek Szweicer wrote:

> Are you sick of posting URLs in emails only to have it break when
> sent causing the recipient to have to cut and paste it back together?
> Then you've come to the right place. By entering in a URL in the text
> field below, we will create a tiny URL that *will not break in email
> postings* and *never expires*. (http://tinyurl.com/)

Przy oryginalnej formie też "*will not break in email postings*" (tylko
wybrakowane programy mają z tym problemy) and "*never expires*" - jeśli
więc wysyłający nie łamie linków to odyłanie do takich serwisów jest
bezcelowe.

> Natomiast problemem jest, czy taki link jest czytelny - nie wiem, czy
> np. nie odwiedziłem już takiej strony.

Temat serwisów skracających URL był już nie raz wałkowany. Niektórym
zachwyconym tym wynalazkiem osobom przydałoby się trochę rozsądku, bo
widziałem już skracane linki, które miały mniej niż około 50 znaków...

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk