Zarządzanie i inwentaryzacja zasobów IT - jak sobie z tym radzicie ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 23:11:23 MET DST

Witam,
ostatnio doszedłem do tego, ze chciałbym wdrożyć u siebie coś co
usprawniłoby zarządzanie informacjami o zasobach informatycznych -
serwerach, kompach, terminalach, drukarkach, skrzynkach, gniazkach,
kablach... itd. - po prostu arkusze kalk. w tym zakresie są już niewydolne.

Czy możecie podzielić się informacjami dot. sposobów w jaki Wy sobie z
tym radzicie ?

Nie wykluczam, że chciałbym to rozbudować o funkcje związane ze
wsparciem użytkowników, zgłaszaniem problemów, zamawianiem materiałów
ekspl. - więc preferowane rozwiązanie powinno opierać się o serwer www.

Przejrzałem katalogi wolnego oprogramowania (jakoś nie mam na to budżetu
;-)) i mam kilka typów ale nie chciałbym pominąć czegoś sprawdzonego i
... nie mam ochoty pisać tego od zera.

Mam nadzieję, że nie jest to zbyt NTG - jeśli tak to z góry przepraszam.

Z góry dzięĸuję za konstruktywne uwagi.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net