Problemy z myszka

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 23:05:10 MET DST

Mam dosc ciekawa sytuacje. Nagle kolko myszki przestalo dzialac,
uniemozliwiajac mi wygodne przewijanie stron. Ciekawostka jest ze mam 3
uzytkownikow w systemie i nie dziala tylko na moim(uzytkownik
zaawansowany). W zasadzie dziala z tym ze nie wszedzie. Mozna powiedziec
ze tam gdzie kolko sluzy za zoom problemy nie wystepuja - tam gdzie sa
listy, teksty itp. nie jest juz tak wesolo :(

Taka sytuacja zdarzyla mi sie juz wczesniej na myszy Media-tech. Tym
razem problem powtarza sie na Logitech'u. Obie myszki sa kulkowe.

Ktos mial podobny problem?

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl/