Re: genuine windows

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 10:29:22 MET DST

taki wrote:

> Oczywiscie takie ryzyko istnieje i jest calkiem spore. Jak z kazdym
> softem sciaganym z internetu. Trzeba po prostu byc ostroznym i miec
> oczy (czyt: posiadac backup) szeroko otwarte.

sorki ale po prostu nie wierze w to co czytam - i wg ciebie bycie
ostroznym to sciaganie poprawek z "lewego" zrodla.

> Sprawa jest nieco bardziej zlozona i nie chce tu zaczynac watka na temat
> piractwa, dodam tylko ze na swoim glownym kompie mam oryginalnego
> windowsa, a ze tak powiem, nie kalkuluje mi sie ekonomicznie kupowac
> windowsa do kazdego kompa, ktory skladam, a sprzedaje go bez OS-a.

Skoro sprzedajesz go _BEZ_ OS to nie ma problemu, na komputerze nie ma
systemu, ty nie ptorzebuejsz do niego poprawek, klient kupuje sobie
system i robi co tam chce

ale jezeli sprzedajesz go _BEZ_ OS a instalujesz na nim Windows i
beirzesz za to pieniazki, plus instalujesz klioento poprawki z
niepewnego zrodla, co sorki ale wychodzi mi z Twojej wypowiedzi, to ja
przepraszem i nie bede publicznie sie wypowiadal na temat takiego
procederu bo to niecenzuralne.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl