Re: genuine windows

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 12:27:33 MET DST

28.07.2005 user ksywką taki nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Teoretycznie masz racje, ale ja raczej w tej stronie widze po prostu
> akcje amatorow, zdesperowanych w walce z IE (a takze z MS),
> ktorzy traktuja to hobbystycznie (jak rowniez wspomniane Daisy).
> Uwazam za malo prawdopodobne, zeby z nienawisci do MS
> zdecydowali sie rozpowszechniac tym sposobem wiry. Zagrozenia
> raczej upatrywalbym sie w jakims raczej niepoprawnie zainstalowanym
> patchu, blednych wpisach w rejestrze itp. czyli raczej nie zamierzone
> problemy. Tak jak wspomnialem czas pokaze.

Możesz od razu podać IP, żebym wiedział co ciąć, zamiast uganiać się za
kolejnymi spambotami i ddosnetami. Taka świnka dla posiadacza będzie
najmniej uciążliwa, Ty sobie możesz przywrócić system z backupa.

> Dobra praktyka jest przetestowanie zlozonego kompa kilka dni, zanim
> trafi do klienta, ktory sam sobie zadecyduje jaki system chce posiadac,
> to nie moj biznes. Testowanie kompa polega na sprawdzeniu miedzy
> innymi jak sie zachowuje podczas bardzo wysokiego obciazenia procka,
> dyskow, napedow optycznych itd....

Nikt Cię nie zmusza do wykorzystywania Windowsa w tym celu.

> takze jak dana konfiguracja
> bedzie dzialac po zaladowaniu wszystkich najnowszych poprawek i
> aplikacji do najpopularniejszego systemu operacyjnego jakim jest XP.

Sprzedajesz go bez systemu. Jeśli sprzęt będzie działał z innym
systemem, a z win nie będzie, to zgadnij, gdzie jest babol ;-)

> nie biore kasy za windowsa i nie zostawiam systemu

Ale go _używasz_ nie posiadając licencji.

> Ten watek zostaw bo to nie Twoj interes, a raczej mojego sumienia,
> ktoremu bardzo gladko przeszlo wykalkulowanie, ze kupowanie
> windy w celach jak powyzej to czysty idiotyzm.

Kupowanie czegokolwiek, co można ukraść to idiotyzm. Sprzedawanie
komputerów też, możesz przecież napadać staruszki i kraść samochody.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.