Win2003+Nero...

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 10:07:39 MET DST

Tak właściwie, to się zastanawiam, po czyjej stronie (Windy czy Nero) leży
mój problem, ale narazie obwiniam Windę, więc może napiszę na tą grupę
O co chodzi.
Od jakiegoś czasu nie mogę nagrać płytki swoim Neronem (OEM, ver 6.3.1.6) w
systemie Win2003.
Obojętne, czy są to dane, czy audio, po wybraniu plików do nagrania i
naciśnięciu "Dalej" Neron przerywa pracę, powraca do punktu startowego.
Problem o tyle dziwny, że wyniknął niedawno, wcześniej chodziło bez zarzutu.
Sprzęt winda wykrywa bez problemowo.
Ponieważ mam na dysku również Win98, toteż w nim przyszło mi nagrywać, tym
samym neronem płytki i tam nie mam problemów.
Przy nagrywaniu audio w ostateczności używam wtyczki wypalającej pod Windows
Media Playerem, ale to nie to samo. Nie można użyć korektorów dźwięku,
efektów itp.
Co może być nie tak?