Re: win 2000 na celeronie 333

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 12:14:38 MET DST

"KomaK" <series@box43.gnet.pl> wrote in message
news:dbl16p$11q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> >

> Trenowałem ten problem na P2-400. Stare filmy, które nie mają zbyt dobrej
> jakości (mały streaming) da się jeszcze obejżeć. Trza tylko przegrać film
na
> dysk (bo CD zazwyczaj działąją w PIO). Więcej się nakombinujesz i zjesz
> nerwów niż to warto. Faktycznie od 650 zaczyna się temat filmów, a na P850
> pójda już nowsze produkcje z lepszą jakością obrazu....
>
> Po malutku zaczyna wchodzić HighDefinition - w przypadku Qtima trzeba
> posiadać min 3.0HT ;-) MediaPlayer 10 tez się rozwija. Sciągnijcie sobie

ed2k://|file|Dolphins_1080.wmv|110258222|37BC052E64ED758F114C991D5CEBCE59|/

Duzo jest na stronie M$ tylko ze maja nietypowy format 1440x1080 a jednak
standard to 1920x1080

> Bitrate 8000kb/s. Procek musi być min 1,5Ghz z tego co pamiętam. Jakość
> lepsza niż na DVD. Woda, niebo, ilość detali faktycznie powala. Jeszcze
nie
> robilem rozeznania dla z HD RealPlayer ale sytuacja pewnie będzie podobna
> (3GHz ;-) )

Mam troche materialow HD i coz bez HW akceleracji jednak ciezko uzyskac
plynnosc... a materialy to glownie MPEG2 i WMV...
Taki Matrix czy Gladiator wyglada naprawde dobrze... ale jednak z
plynnoscia...hm a mam P4 HT - 3GHz... - a rozmiar calego filmu... ponad
12GB...