Re: win 2000 na celeronie 333

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 10:16:59 MET DST

Użytkownik "Stoout" <stoout@USUŃ-TOwp.pl> napisał w wiadomości
news:dbjlvi$rii$1@inews.gazeta.pl...

> dla mnie np. jest idealny.
> zwłaszcza że często rzucam obraz po kablu na telewizor, i nie znam
> innego programu którym mógłbym rozciągać płynnie obraz w obu
> płaszczyznach, oraz przesuwać nim w obu kierunkach, tak, aby idealnie
> dopasować sobie obraz do telewizora.
>
> Stoout

Trenowałem ten problem na P2-400. Stare filmy, które nie mają zbyt dobrej
jakości (mały streaming) da się jeszcze obejżeć. Trza tylko przegrać film na
dysk (bo CD zazwyczaj działąją w PIO). Więcej się nakombinujesz i zjesz
nerwów niż to warto. Faktycznie od 650 zaczyna się temat filmów, a na P850
pójda już nowsze produkcje z lepszą jakością obrazu....

Po malutku zaczyna wchodzić HighDefinition - w przypadku Qtima trzeba
posiadać min 3.0HT ;-) MediaPlayer 10 tez się rozwija. Sciągnijcie sobie
ed2k://|file|Dolphins_1080.wmv|110258222|37BC052E64ED758F114C991D5CEBCE59|/
Bitrate 8000kb/s. Procek musi być min 1,5Ghz z tego co pamiętam. Jakość
lepsza niż na DVD. Woda, niebo, ilość detali faktycznie powala. Jeszcze nie
robilem rozeznania dla z HD RealPlayer ale sytuacja pewnie będzie podobna
(3GHz ;-) )

--
Pozdrawiam
KomaK