Re: xp firewall jakoś słabo blokuje programy??

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 03:07:07 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
> No to ciekaw jestem, gdzie znalazłeś w tych logach informację, że
> Zapora blokuje ruch wychodzący.
No to ja jestem ciekaw, gdzie znalazłeś to, że napisałem "zapora blokuje
ruchu wychodzący".
> Pytanie o programy jest tu bardzo na rzeczy, bo programy działające w
> trybie serwera są wykrywane i są blokowane. A pozostałe - nie.
Yah...Tylko jak ma Ci podać te programy, kiedy to nie moje programy i nie
wiem jakie <arras1> musiał blokować.
> Wszystko jednak kręci się wokół ruchu przychodzącego, a nie
> wychodzącego.
I tu się zgadzam.
> E tam. Po prostu cały czas czekam na konkrety.
Wybaczam! :-) Nie rozumiem jednak dlaczego uznałeś, że "blokada programu"
przez opcje firwalla to blokada ruchu wychodzącego, bo w tym sensie IMO
odreagowałeś.
Blokada programu to brak dostępu do portu i finito...i w tym wątku IMHO
wydało mi się to nieskomplikowane! Co się dalej dzieje to przecież inna
bajka!