Re: xp firewall jakoś słabo blokuje programy??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 02:29:15 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:dbk43j$k89$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> To, że z nich można zobaczyć co firewall z tym robi!

No to ciekaw jestem, gdzie znalazłeś w tych logach informację, że
Zapora blokuje ruch wychodzący.

> Kurde Michał, ja czy Ty dzisiaj trollujesz?!
> Vide: "... niektórym programom musiałem pozwolić, żeby mogły
> łączyć się z netem,..."
> Jeżeli pytasz o "niektóre", to pytko do <arras1>. Ja tu tylko jako
> "ko..."! [...]

Pytanie o programy jest tu bardzo na rzeczy, bo programy działające w
trybie serwera są wykrywane i są blokowane. A pozostałe - nie.
Wszystko jednak kręci się wokół ruchu przychodzącego, a nie
wychodzącego.

> A defetyzm sam siejesz, bo mniej więcej laikowi odpowiadasz jak
> równemu sobie!

E tam. Po prostu cały czas czekam na konkrety. A jak na razie dostaję
tylko nieco lamerskie zapewnienia typu "bo mi się okienko otwarło".
Wybacz, że nie zauważam różnicy ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/