Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 15:14:23 MET DST

 "Piotr Smerda" log:
[...]
> Nie jest moją intencją tłumaczenie się - wyjaśniam niejasne sprawy i
> dyskutuję o nich.
[...]
Zatem źle Cię zrozumiałem w kontekście całości dotychczasowych
wypowiedzi/opinii. Ja też tu ino w celach dyskusyjnych nt. "Wredny..."
:-) ... i osobiście nie mam (za wiele) przeciw zasadom i sposobom
zapewnienia *bezpiecznej* sieci oraz polityce firmy czytaj
zarządzonym/zastosowanym restrykcjom przez (zaufanego) admina. Tym
bardziej, że nie mnie one dotyczą!;-)

--
Kto mi skasował admin...?!