Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:16:26 MET DST

On Mon, 18 Jul 2005 13:01:35 +0200, Wojtek wrote:

> Trudno się z tym zgodzić. Jeśli oczekujemy od pracowników automatyzmu
> (tylko po co wtedy ludzie?) to jest to metoda, jeśli jednak chcemy
> odrobiny "twórczego" podejscia to nie. Człowiek musi mieć kontakt ze
> światem. To z zewnątrz przychodzą pomysły, udoskonalenia.
> Z mojego doświadczenia, najważniejsze informacje użyteczne w pracy
> zbieram w najmniej spodziewanych momentach, od przypadkowych ludzi, w
> rozmowach pozornie nie związanych z pracą. Ale być może się mylę ....
>
> Pozdr.
> Wojtek

Wiesz, ciężko jest zatrudnić automat by obsługiwał klientów w nietypowych
sytuacjach (np dziwne działanie aplikacji na dziwnej konfiguracji). Do tego
trzeba stworzyć rozbudowany system sztucznej inteligencji a na to jeszcze
musimy trochę poczekać.
Kontakt ze światem niekoniecznie musi oznaczać nieograniczony dostęp do
internetu. Są przecież książki, czasopisma, sieć w domu.
Poza tym wykorzystanie łącza za które płaci *firma* jest decyzją *firmy* a
nie administratora. Nie widze powodów dla których miałoby ono być
wykorzystywane np do ściągania filmów czy mp3.

--
Pozdrawiam
Piotrek