Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 11:23:30 MET DST

On Mon, 18 Jul 2005 11:02:53 +0200, PAndy wrote:

> "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message

> płaci
>
> Akurat sie z Toba zgadzam ale rozumiem ze np palenie papierosow tez bedzie
> zabronione?

Nie, nie będzie zabronione, ale wychodzenie co kwadrans na 15 minut na
fajkę na pewno będzie zakazane. System ewidencjonowania czasu pracy i
kontroli dostępu zwraca się w takich sytuacjach w ciągu kilku miesięcy.
Poza tym zawsze można zatrudniać niepalących :) W wielu firmach przy
warunkach zatrudnienia jest właśnie klauzula o paleniu.
Każdemu pracownikowi pracującemu przy komputerze przysługuje 5 minut
przerwy co godzinę - może sobie wtedy pójść na fajkę.

--
Pozdrawiam
Piotrek