Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 11:02:26 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:1121671426.670702@d1.icnet...
> "Dariusz Kiszkiel" log:
> [...]
> problemów.
>
> Z otwarciem obudowy ...?! Spawasz je czy używasz glue Kropelka czy może
> Kit Adm...? ;-)

Hmm - z takim podejsciem to możesz sprzedawać marchewki w 1,5osobowej
firmie.
Mam wszystkie informacje co do otwarcia obudowy, wymiany nosników,
wyłączenia kompa z fazy, wolnego miejsca na dysku itp. Upgreade Biosa kompów
w firmie robie siedząc na tyłku w pokoju. Komputery same sie włączą w nocy,
zaktualizują, zdefragmentują i wyłączą. Pracownicy dostają kompy z
zablokowanym biosem, a płyty są bezzworkowe. Bez sensu zakładać haslo na
biosa skoro możnaby było to wyłączyć.

Co do oprogramowania tego typu to jest praktycznie dostępny z każdym kompem
renomowanych firm - i tym się różni skłądak od Deli, Hp, Fujitwów itd...
;-))

--
Pozdrawiam
KomaK