Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 10:00:49 MET DST

On Mon, 18 Jul 2005 09:11:54 +0200, PAndy wrote:

> "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message

> ludzie

> Jesli nie zalozy hasla to nic mu nie mozesz zrobic - sprzeda taki tekst:
> przyszedl, komputer stal na bledzie CMOS, troche sie zna wiec dokonfigurowal
> co trzeba zeby pracowac i zaczal prace a potem mu wypadlo z glowy a adminowi
> nie chcial taka pierdolka zawracac glowy :D no i nie dosyc ze ma to co
> chcial, przez dluzszy czas to jeszcze wychodzi na lokalnego bohatera bo nie
> chcial adminowi roboty przysparzac ;)...
> A ty jako admin mozesz go w pompke cmoknac bo masz 400 innych kompow
> [...]

Cmoknąć w pompkę to on może swój rower.
Uzytkownik nawet jak się zna to wara od komputera. Od tego jest serwis żeby
naprawiał takie usterki a nie pan Henio, który CMOSa resetować nauczył się
z Entera albo Chipa.
Poza tym skąd taki Henio będzie wiedział czy w BIOSie nie było jakichś
specyficznych ustawień?
Taki bohater długo by w firmie w której ja pracuję nie popracował...
Pobiłby rekord w szybkości otrzymania nagany i w długości zakazu dostępu do
czegokolwiek poza intranetem.

--
Pozdrawiam
Piotrek