Re: XP i problemy z DNS

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 18:10:59 MET DST

> Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <miszka_real@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:db8pn7$g98$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety mam to samo. Jedyne rozwiazanie w moim przypadku to przesiadka na
> kopie ewaluacyjna Win 2003 Std edition.
> Opcjonalnie Win XP + SP 1 (!) + wszystkie hotfixy. To rozwiazania preferuje
> moj kolega. I nie narzeka.
>

> Wydaje sie ze jednak SP 2 zawiera jakis feler - tajemniczy feler :/

a ja z win xp sp 2 nie mam zadnych problemow z siecia .

sprobuj wybrac aby system naprawil polaczenie .
zdaza mi sie tez ze jak padnie komp przez korego sie lacz z netem -- to potem
przez jakies 5 minut winxp nie moze nawiazac paolaczenia z WWW ( a gadu w tym
czasie normalnei dziala ) . ale po tym czasie polaczenie jest wznawiane .
kiedys podcza tkie zastoju spanikowalem i zaczolem na nowo konfiguroac
polaczenie i wisywac adresy serwerow DNS . oczywiscie tylko pogorszylem sprawe
takim zachowaniem .

ale teraz widze ze tam w tych polach nic nie jest wpisane .

moze powiedz cos wiecej o tym jak sie laczysz , z jakiego uslugodawcy korzystasz
. czy masz wlaczone DHCP ???