przenosiny XP

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 17:59:55 MET DST

1. czy win xp ma jakies narzedzie ktore zapewni mi przniesienie sytemu na inna
partycje . mam teraz taka sytuacje

master -IDE 0 10 GB
( c - 6 GB , e - 4 GB )

slave - IDE 0
4 GB ( d - 4 GB )

master IDE 1 80 GB

( e,f,g,h - po 8 GB - razem 32 bo wiekszych dyskow nie widzi obecna plyta )

i teraz jak przerzucic system z tych 10 GB na te 80 GB ???

2. raz probowalem przerzucic wszystkie bebechy ( dysk , procek , mamiec ) z
jednej plyty na druga --i po zlozeniu wszystkiego do kupy okazalo sie ze
windows nie startuje ( zawiesza sie z komunikatem i mowi ze trzeba sie
zrestartowac i po restarcie to samo ) . nie udalo mi sie ego obejsc -- wiec sie
nawrocilem i pozostalem przy starej plycie . ale teraz znowu sie przyierzam
do zmiany i teraz niech ktos mi wytlumaczy co i jak robic zeby po przelozeniu
dysku na nowa plyte windows xp rozpoznal nowy sprzet i dobral do niego steroniki .

nie chce instalowac systemu od poczatku bo muisal bym tez zainstalowac cale
stado proramow a potem je konfigurowac .