Re: NTFS vs FAT32

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 01:17:56 MET DST

> Jest wolniejszy,

ile wolniejszy? Tylko proszę bez skrajnych przypadków typu kasowanie miliona
plików.

> nie obsługuje dużych plików co coraz częściej jest
> problemem. I nie mów mi, że przeciętny user nie potrzebuje uprawnień.

Przeciętny user nie potrzebuje uprawnień. Chyba, że chce schować pornole
przed siostrą i rodzicami. Jeśli potrzebujesz uprawnień do innych celów, to
nie jesteś przeciętnym userem.

> Ale o czym Ty mówisz? O posiadaniu Windowsa i Linuksa na jednym
> kompie?

Tak, o tym zacząłem mówić w charakterze przykładu.

> I bez przerwy kopiujesz pliki między nimi?

Dlaczego mam KOPIOWAĆ pliki, skoro mogę mieć partycje widziane w obu
systemach?

Wcale nie potępiam NTFS-a w czambuł, nie ulega wątpliwości, że jest od FAT-a
lepszy. Jednak FAT też ma swoje zalety, a jego niedostatki względem NTFS-a
dla większości zwykłych użytkowników nie mają znaczenia.

--
Azarien