Re: Ograniczenie czasu pracy ...

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 19:42:04 MET DST

Długi napisał(a):

> Moje drogie Gremium.
> Nie wiem czy już było czy nie, ale w każdym razie nie linczujcie mnie. :-))
> Temat jest taki.
> Zaistniała potrzeba wprowadzenia ograniczenia czasowego dla pracy użytkownika
> na kompie z systemem Win2000 Prof. Chodzi o to żeby w ciągu doby mógł pracować
> tylko 3 godz. (ograniczenie dla dzieciaka uzależnionego od kompa).
> Ograniczenie musi być płynne, tzn. nie ciągła 3 h praca, ale np 2 x 1,5h czy 3 x 1h.
> Coś musiało by zliczać łączny czas usera.
> [...]

Można

Wystarczy wykorzystać rozkaz w wierszu poleceń

net user <nazwa_usera> /times:<czas>

czyli dla przykładu chcemy ograniczyć logowanie dla użytkownika Jarek tylko
do poniedziałku,
od 6-14.

net user jarek /times:Mo,6-14

Można także tworzyć wielodniowe kombinacje, na przykład:

net user jarek /times:Mo,6-14;We,7-20;Fr,10-12

Powrót do ustawień standardowych poprzez wydanie polecenia:

net user <nazwa_usera> /times:all

Jeśli dla Ciebie to za mało to zainteresuj się darmowym Parents Friend
http://www.parents-friend.de

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098