Ograniczenie czasu pracy ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 13:42:33 MET DST

Moje drogie Gremium.
Nie wiem czy już było czy nie, ale w każdym razie nie linczujcie mnie. :-))
Temat jest taki.
Zaistniała potrzeba wprowadzenia ograniczenia czasowego dla pracy użytkownika
na kompie z systemem Win2000 Prof. Chodzi o to żeby w ciągu doby mógł pracować
tylko 3 godz. (ograniczenie dla dzieciaka uzależnionego od kompa).
Ograniczenie musi być płynne, tzn. nie ciągła 3 h praca, ale np 2 x 1,5h czy 3 x 1h.
Coś musiało by zliczać łączny czas usera.
Czy jest możliwość realizacji tego pomysłu ogólnie dostępnymi narzędziami systemowymi,
czy należy użyć do tego celu jakiegoś oprogramowania lub może naskrobać jakiś skrypt.

Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie :-)

Pozdrawiam
Długi