Re: NTFS vs FAT32

Autor: Jacek <jacek.dul.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 17:09:39 MET DST

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Miałeś jakąś walniętą płytkę, podczas nagrywania na CD nie ma znaczenia jaki
> system plików był na partycji z której nagrywasz.

Nie, i to na 100%, bo po zmianie spowrotem na system FAT32 i wgraniu z tej
samej płytki wszystkich plików nie miałem żadnych problemów. Więc napewno nie
o to chodzi. Dlatego właśnie mam wątpliwości. Może mi ktoś jasno powiedzieć,
albo podać link (szukałem na googlach, ale widocznie za słabo) dlaczego NTFS
jest lepszy od FAT32. Acha, być może chodzi o to, że tamte zmiany robiłem w
pracy na Win 2k, a w domu mam XP Pro i niepotrzebnie się obawiam? Może tutaj
jest inaczej?
Pzdr, Jacek.