Re: Zmiana numeru seryjnego w XP po instalacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 12:33:41 MET DST

Użytkownik "Jarek Kamiński" <moje_imię@vilo.bez.spamu.eu.org> napisał
w wiadomości news:slrnddapis.bk1.moje_imi@Solo.mshome.net...
> 13.07.2005 user ksywką radekp@alpha.net.pl nabazgrał(a) na grupę
> pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Nie pamiętam umowy, ale coś mi się kojarzy, że nie do końca tak
> można. Szczególnie z tym trzymaniem na zapleczu.

No to przeczytaj tę umowę. Jest w pliku EULA.TXT w Twoim własnym
systemie. Nie ma obowiązku umieszczania naklejki na obudowie
komputera.

> Ale niezależnie od tego naklejkę nakleja producent, raczej na
> zewnątrz obudowy. A poza tym po co miałby je ukrywać?

Bo S/N jest prywatną własnością właściciela systemu i nie ma żadnego
powodu, żeby go publicznie komukolwiek udostępniać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/