Re: Zmiana numeru seryjnego w XP po instalacji

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 21:07:08 MET DST

13.07.2005 user ksywką radekp@alpha.net.pl nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Jeżeli właściciel kafejki jest choć minimalnie bystry, to naklejki nakleił
> wewnątrz komputera lub trzyma na zapleczu :)

Nie pamiętam umowy, ale coś mi się kojarzy, że nie do końca tak można.
Szczególnie z tym trzymaniem na zapleczu.

Ale niezależnie od tego naklejkę nakleja producent, raczej na zewnątrz
obudowy. A poza tym po co miałby je ukrywać?

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.