Re: czas pokazac kto tu rzadzi [dlugie] [cross]

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 18:26:11 MET DST

11.07.2005 user ksywką Dariusz Kiszkiel nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Zależy... Można zastosować path rule.

Ooo... Czas się znowu temu przyjrzeć ;-)

> Przecież /home, to nie jedyne miejsce skąd userzy mogą uruchamiać programy.
> (?)
> Oni powinni mieć możliwość uruchamiania aplikacji, ale... na "naszych
> warunkach". ;)

Dokładnie. Poza /home uprawnienia do zapisu mogą mieć w katalogach
tymczasowych, z którymi można sobie poradzić dokładnie tak samo.
A resztę załatwiają zwykłe uprawnienia.

>:) Nie wiedziałem, że Microsoft ma patent na termin TCO. :) A wspomniałem o
> tym, bo rs pisał, że nie miałby kto doglądac ewentualnych instalacji
> linuksowych. W takiej systuacji, trzeba to zlecic np. firmie/osobie z
> zewnątrz, a to już wydatki...

Hmm... bo ja wiem... nie mają tam windowsowego kontrolera domeny,
a jakiś by się przydał. Jego obsługi też trzeba się nauczyć,
a i rozwiązania Linuksowe idzie opanować. Poza tym mam wrażenie, że przy
tej rewolucji, która się tam szykuje zapłacenie komuś z zewnątrz też nie
jest najgorszym pomysłem. Zresztą... niech sobie to sam w spokoju
przekalkuluje.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.