Re: czas pokazac kto tu rzadzi [dlugie] [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 02:53:15 MET DST

On Mon, 11 Jul 2005 00:17:22 +0200, scx <szczupx.WYTNIJ@TO.wp.pl>
wrote:

>Zgadzam się z tobą całkowicie. U mnie na polibudzie sprawę rozwiązano,
>traktując PC trochę jak terminale - plik każdego usera były
>przechowywane na centrlanym serwerze, więc na którymkolwiek komputerze
>się nie siadło miało się swoje własne ustawienia, pliki itp

tylko kolosalna roznica polega na tym, ze na takiej polibudzie to
studenci dziergaja sobie swoje, kazdy na swoje wlasne zaliczenie (i
tak bylo od pierwszej odry czy mery), ale niech teraz ktorys z
profesorow wpadnie na pomysl by stworzyc projekt
zbiorowy, to zobaczymy jak bedzie wygladala wymiana plikow w takiej
dosc prostej i wlasciwie podstawowej strukurze sieci.

>Z tym IMHO tego się nie da zrobić pod windows

spokojnie da sie zrobic. temu wlasnie sluza konta userow i odpowiednia
konfiguracja do nich dostepu. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.