Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 13:15:50 MET DST

Mirmar napisać:

>Do prawidłowego działania otoczenia potrzebne
>jest by były otwarte porty :

Jeśli te porty zostaną zablokowane na jednym z komputerów w sieci,
to wszystkie komputery przestaną się widzieć? Chyba nie bardzo.
U mnie jest taka właśnie sytuacja. Pomimo że na mojej stacji nic
nie było zmieniane (na pewno!) także zniknąłem z otoczenia.

Jak pisałem wcześniej widzę tylko serwer na linuxie,
tak jakby tylko on był dopuszczony do widoczności.

>Poczytaj trochę tutaj:
>http://banita.pl/konf/smb.html

Dzięki. Bardzo dobra stronka, ale raczej nie ma tam rozwiązania. :|

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---