Problem z kontem komputera w AD

Autor: Mirek Błaszczak <m.blaszczak_at_mops.zgora.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 12:54:58 MET DST

Witam

Przy pomocy narzędzi do backupu wykonałem sobie obraz dysku serwera
członkowskiego w AD (win2000). Obraz ten odtworzyłem na zapasowy dysk.
Kiedy potrzebowałem wykonać jakieś testy mogłem bez problemu zamienić dyski
i testy wykonać na dysku zapasowym. Niestety po pewnym czasie pojawił się
problem (przy logowaniu do domeny na dysku zapasowym) dotyczący braku konta
komputera w domenie (system na dysku produkcyjnym działa prawidłowo). O ile
dobrze myślę to kontroler domeny co jakiś czas zmienia hasło konta komputera
w domenie. W związku z tym mam pytanie czy można wyłączyć automatyczną
zmianę hasła konta komputera w domenie.

Pozdrawiam
Mirekb