Re: ntfs.sys - błąd i ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 09:00:18 MET DST

Użytkownik "Paweł K" <pwkojot.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:daf6kr$12f$1@inews.gazeta.pl...
> witam wszystkich
>
> Mam powazny problem. Zrestartowalem system (opcja "uruchom
> ponownie" w windzie) i po tym pojawia sie niebieski ekran i
> komunikat o bledzie:
>
> (...)
> error
> wylacz programy antywirusowe i uruchom chkdsk itp.
> STOP 0x00000024
> NTFS.sys (0x001902FA, 0xF8AA9B68, F8AA9868, F821D53D)
> (...)
>
> System w ogole nie rusza, nawet w trybie awaryjnym. Ciagle sie
> pojawia ten ekran z bledem. Probowalem juz wszystkiego. Puscilem z
> [...]

Nie piszesz niestety, co robiłeś w systemie bepośrednio przed tą
awarią, więc tylko ogólnie: spróbuj przeprowadzić diagnostykę dysku
przy pomocy Seagate Seatools (wersja dyskietkowa). Jeśli on błędów nie
znajdzie, to przegraj dane na inny napęd pracując spod DOS-a, np. przy
pomocy NTFS Readera for DOS z http://www.ntfs.com , programiku Active
NTFS Reader for DOS, albo np. korzystając z Knoppixa. A dysk
sformatuj.

P.S. Sugerowałbym trzymać swoje dane na osobnej partycji, poza
systemem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/