obraz partycji systemowej

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 22:19:59 MET DST

Witajcie,
Jakie narzędzia polecicie mi do stworzenia obrazu partycji systemowej na
DVD. Wiem, że jest Norton Ghost, ale fajnie by było użyć darmowych
narzędzi. Dane na tej partycji zajmują około 8,5 GB. System to Win XP
Prof+SP2. Natomiast dysk jest na złączu Serial ATA.
Dodatkowo mam zainstalowanego Linuxa. I tu kolejne pytanie. Czy
przywracając obraz z DVD "zepsuję" bootloadera lub MBR?
Na razie to tyle, mam nadzieję, że niczego nie pominąłem.
Z góry dziekuję za odpowiedź.

--
Proximus