Re: zagubione GBajty

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 20:43:18 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ależ wolno. Przejmij go na własność, zmień prawa i jest Twój.
> Tylko nie narzekaj, jeżeli coś Ci go zepsuje albo sam w nim
> namieszasz. On ma być zarządzany przez komponenty systemowe
> bez możliwości ingerencji z zewnątrz -- wyobrażasz sobie
> wirusa z prawami admina wchodzącego do kopii zapasowej
> umożliwiającej odtworzenie podmienionych plików systemowych?

Z grubsza w komputerem postępuję tak:
Instaluję system, sterowniki, progarmy, aktualizacje, teraz bootowalne
recovery.
Co jakiś czas kopia na cd katalogu użytkownika. Działa.
Jeśli coś doinstaluję, zaktualizowane recovery :)
System nie musi o mnie dbać.
I tak mu nie ufam, zresztą jak nikomu innemu.

Pozdr.
Wojtek