Re: RAID i to co znalazl na nim CHKDSK

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 01:36:28 MET DST

news:o5u1ad.6q4.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości

> Nie przyglądałem się o jaki raid chodzi. Zresztą zaznaczyłem to w
> tekście ujętym w nawias.

I jeszcze jedno - rozważ może podział powierzchni tej macierzy na
kilka partycji. Wówczas zrobienie obrazu którejś z nich przed naprawą
systemu plików nie będzie takim problemem jak obecnie, da się go
wykonać bez przerywania pracy systemu, i można go zapisać na którejś z
nienaprawianych w danej chwili partycji.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/