Re: Jak udostepnic katalog pod XP ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 13:17:45 MET DST

Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam
> Mam XP Proff i XP Home. Na proff chce udostepnic katalog. Nie te proste
> udostepnianie (czyli ze trzeba wrzucac do katalogu z udostepnionymi
> dokumentami) tylko zaawansowane (czyli ze moge to zrobic w kazdym miejscu,
> dac uprawnienia itp). No i teraz mi to nie dziala :( Co musze zrobic,
> aby po udostepnieniu katalogu na tym Proff, moglbym dostac sie z tego
> Home ? Bo ciagle mi wywyala, ze nie mam uprawnien itp.
> 1) Czy konto goscia ma byc wlaczone czy wylaczone ?

A komu chcesz udostępniać? Ludzie mogą się logować na określone konto w
systemie i wtedy konto to musi mieć uprawnienia do katalogu i do udziału.
Jeśli włączysz konto Gość (i dasz prawa do logowania przez sieć, do katalogu
i do udziału) to w okienku logowania do udziału ludzie będą mogli wpisywać
cokolwiek a i tak zostaną zalogowani na konto Gość.

> 2) Jak nadac uprawnienia do tego katalogu ?

Przecież napisałeś, że wyłączyłeś proste udostępnianie i możesz fajnie
wszystkie prawa ustawiać. Z czym masz więc problem?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/