Jak udostepnic katalog pod XP ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 10:12:58 MET DST

Witam
Mam XP Proff i XP Home. Na proff chce udostepnic katalog. Nie te proste
udostepnianie (czyli ze trzeba wrzucac do katalogu z udostepnionymi
dokumentami) tylko zaawansowane (czyli ze moge to zrobic w kazdym miejscu,
dac uprawnienia itp). No i teraz mi to nie dziala :( Co musze zrobic, aby po
udostepnieniu katalogu na tym Proff, moglbym dostac sie z tego Home ? Bo
ciagle mi wywyala, ze nie mam uprawnien itp.
1) Czy konto goscia ma byc wlaczone czy wylaczone ?
2) Jak nadac uprawnienia do tego katalogu ?

Fantom
ps. Pod W2K zawsze robie normalnie i dziala. A pod XP sie mecze i cos nie
tak.