Re: Problem ze skryptem

Autor: Grzegorz <gs_grzeskoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 10:34:55 MET DST

> Witam
>
> [Windows Nt4 serwer]
>
> Zrobiłem sobie skrypt (bac.cmd) do archiwizacji. W skrócie jest to coś
> takiego
[...]
> Jaka jest różnica przy odpaniu skryptu z "palca" a z AT, że nie chce
> sięw tym drugim przypadku odpalać -katalog roboczy jest identyczny.
Witam
W przypadku uruchamiania skryptu z "palca" właścicielem procesu jest aktualnie
zalogowanu uzytkownik (czyli w Twoim przypadku Administrator). Natomiast w
momencie wywołania tego samego skryptu przez AT lub podobne narzędzie,
właścicielem procesu jest użytkownik SYSTEM. I tutaj szukałbym przyczyny
niedziałania. Brak uprawnień dla tego uzytkownika do katalogu z bazą? Sam
męczyłem się długo ze skryptami i przypadkami niedziałania, w momencie
uruchamiania ich z AT:-))

pozdrawiam
Grzesiek