Problem ze skryptem

Autor: Robert Jaworski <robert_at_biuroserwis.com.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 17:13:09 MET DST

Witam

[Windows Nt4 serwer]

Zrobiłem sobie skrypt (bac.cmd) do archiwizacji. W skrócie jest to coś
takiego

1. komenda zamykająca bazę (progres 9.1)
2. rar pakujący bazę
3. komenda uruchamiająca bazę

Klikając na niego i odpalacjąc go z cmd wszystko jest ok

co innego kiedy chce go odpalić z VisualCrona (z At również) wtedy
wywala mi komunikat o błedzie na etapie 1.

Jaka jest różnica przy odpaniu skryptu z "palca" a z AT, że nie chce
sięw tym drugim przypadku odpalać -katalog roboczy jest identyczny.

Robert Jaworski