Re: zamknięcie programu z linii komend lub w inny sposób..

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:02:24 MET DST

Dnia 2005-06-17, *gru* w: <news:d8vcol$s20$1@korweta.task.gda.pl>
napisał(a):

> mam zamiar tak ustawić komputer (2003 serwer), żeby o godz. dajmy na to 1.00
> wlączał mi pewien program, a o godz. 07.00 go wyłaczał. Z włączeniem to
> sprawa jest prosta, po prostu daję go do mstaska, ale jak go wyłączyć? Czy
> istnieje jakaś standardowa komenda w 2003 server aby wyłączyć konkretny
> działający program? Ewentualnie może polecicie mi jakiś scheduler, który
> działa z każdym programem i ma jakieś możliwości konfiguracyjne. Osobiście
> jednak byłbym za tym, żeby wszystko posustawiać w mstasku

Możesz spróbować poleceniem taskkill (jest w XP Prof to chyba w 2k3 też
będzie :) ). Gorzej jeżeli program, który chcesz zakończyć powinien przed
zakończeniem zapisać jakieś zmiany - w pliku, konfiguracji itp.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*