Re: Sprawdź stabilność swojego windowsa

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 20:25:12 MET DST

*** Artur Drzewiecki <darth72@nie.poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>:

> Raczej programistów, którzy ani sami nie potrafią zakodować
> sprawdzania liczb przed rzutowaniem (a taki ANSI C ma limits.h, gdzie
> są zdefiniowane limity danej implementacji) ani nie potrafią
> prawidłowo skonfigurować kompilatora.

Może ten kompilator powinien być skonfigurowany od razu po instalacji?
Skoro tylu tych marnych programistów i w dodatku biorą się za pisanie
sterowników. ;)

> Zresztą tak naprawdę to i programiści uniksowi często nie są lepsi -
> nikt by nie mówił o problemie "roku 2038", gdyby co niektórzy
> ciołkowaci programiści nie pozakładali sobie, że w C zmienna typu long
> to zawsze 32-bitowa liczba ze znakiem.

No w XFree86 kiedyś było coś, że ustawiając odpowiednią wielkość fontu
działo się podobnie. Ale już nie ma.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )