Re: licencja win xp

Autor: Warlock <warl0ck_at_tlen.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 20:47:40 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:rkal846lnlqi.1qg14cim422d2$.dlg@40tude.net...
<ciach>
> I nie staraj się mnie przekonać, że ściągnięty z sieci Debian czy
> Mandrive'a mają porządny support.

Pięknie napisane...
Też jestem zdania, że darmowe Linuxy to nie jest żadna rewelacja... żaden
szanujący się Admin w porządnej firmie tego nie zainstaluje jako serwer...

A wracając do połamanej płytki to:
1. Zamów z Microsoftu nowy krążek... licencje już masz...
2. Zrób kopie krążka od kolegi... licencje już masz...

Polskie prawo dopuszcza wykonanie kopii bezpieczeństwa nośnika danych...
jest to zagwarantowane w ustawie i żadna umowa licencyjna nie może tego
anulować, jeśli w umowie napisali, że nie wolno ci zrobić kopii dla celów
bezpieczeństa/archiwalnych - to zapis taki nie jest skuteczny.

Pozdrawiam...
W.