Re: Prawa dostępu w Windows 2000

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 09:10:16 MET DST

Konrad Billewicz <billewicz@nospam.o2.pl> wrote in message
news:d7c97o$8te$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam,
> Mam następujący kłopot. Otóż nadałem prawa dostępu do katalogu
> użytkownikowi Everyone tak, aby dało się zarządzać plikami z tego
> katalogu poprzez sieć. Wszystko działa ładnie dopuki nie wgram do tego
> katalogu jakiegoś nowego pliku - do niego dostępu z sieci już nie mam
> (muszę ręcznie nadać mu prawa dla użytkownika Everyone, wtedy działa).
> Co z tym zrobić? Pozdrawiam,
> Konrad Billewicz

Zdefiniuj "wgram".
Jeżeli przenosisz pliki do katalogu gdzie Everyone ma prawo zapisu, z innego
katalogu, ale znajdującego się na tej samej partycji, to przenoszone pliki
zachowują prawa katalogu macierzystego.
Jeżeli pliki te skopiujesz, to otrzymają one prawa katalogu docelowego.

--
Darek (DAKOTA)