Prawa dostępu w Windows 2000

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:25:14 MET DST

Witam,

Mam następujący kłopot. Otóż nadałem prawa dostępu do katalogu użytkownikowi
Everyone tak, aby dało się zarządzać plikami z tego katalogu poprzez sieć.
Wszystko działa ładnie dopuki nie wgram do tego katalogu jakiegoś nowego
pliku - do niego dostępu z sieci już nie mam (muszę ręcznie nadać mu prawa
dla użytkownika Everyone, wtedy działa). Co z tym zrobić?

Pozdrawiam,
Konrad Billewicz