Re: server win 2003 pl.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 22:15:19 MET DST

Bartek Siebab wrote:
> Piotr Smerda dnia 2005-05-28 15:23:

> Ano gdzieś czytałem na microsofcie że dhcp server na PDC robi
> jakis problem z grupami zabezpieczeń czy z rozluźnieniem
> autoryzacji dhcp czy jakoś tak - nie chce mi się szukać tego
> niemniej sens był taki że nie zalecają pchać dhcp na pdc
> chyba że bardzo musisz czy cos w tym typie...

Jedyne o co IMO moglo chodzic to sprawa aktualizacji przez DHCP rekordow
w DNS - czyli tego ze dopuszczasz uaktualnienia nie zabezpieczone
(unsecure) do strefy ktora powinna pozwalac tylko na "secure updates".

Ale to rozwiazuje sie od czasu W2k SP2 poprzez ustawienie odpwiedniego
konta do tworzenia rekordow w DHCP.

Ale moze jest cos jeszcze - w wolnej chwili z ciekawosci poszperam

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl