Re: server win 2003 pl.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 22:15:10 MET DST

On Sat, 28 May 2005 22:05:33 +0200, Bartek Siebab wrote:

> Piotr Smerda dnia 2005-05-28 15:23:
>
> Ano gdzieś czytałem na microsofcie że dhcp server na PDC robi
> jakis problem z grupami zabezpieczeń czy z rozluźnieniem
> autoryzacji dhcp czy jakoś tak - nie chce mi się szukać tego
> niemniej sens był taki że nie zalecają pchać dhcp na pdc
> chyba że bardzo musisz czy cos w tym typie...

Nie bardzo widzę związek z AD. W AD nie masz czegoś takiego jak PDC czy
BDC. Jedynym "wyróżnionym" jest FSMO. Być może problem dotyczył domen NT.
Jeśli byłbyś tak uprzejmy i podał linka do KB - chętnie poczytam, bo wujek
google jakoś na ten temat nic nie znalazł... Ale może słabo szukałem...

--
Pozdrawiam
Piotrek