Re: Adapter bluetooth na USB nie działa

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 20:48:34 MET DST

Dnia 5/28/2005 8:17 PM, Użytkownik Expedyt napisał:
> Jak w tytule: Adapter bluetooth Widcomm na Win2000 SP4. Ściągnąłem i
> zainstalowałem sterownik (widać adapter w liście urządzeń), zainstalowałem
> odpowiedni software WIDCOMMa, ale po włożeniu adaptera do USB ikonka w trayu
> nie zmienia się (jest dalej niebiesko-czerwona) i po jej kliknięciu dostaję
> komunikat, że urządzenie nie jest podłączone (blouetooth device not found).
> Ktoś ma pomysł co z tym fantem??

Z tego co pamietam to w niektórych sterownikach trzeba jakośtam
rejestrować dongla wpisując numer seryjny. Sprawdź w readme czy w pomocy
czy nie ma informacji o tym.

Oprócz tego - jesteś pewien że soft masz OK ?? (był dołaczony do BT czy
masz inny ??). Ja mam DLINK DBT-120: dwa wydania - "HW B3" oraz "HW B4"
i żeby było fajnie każde z nich ma inny soft, który w sumie wyglada tak
samo... Nawet wersja się zgadza (z czego do B3 muszę podawać "Bluetooth
Module Security Key", a do B4 już nie...).

Objawy instalacji nie tego sterownika do odpoiwedniego BT są właśnie
takie, że pokazuje "blouetooth device not found". Podobnie jest gdy nie
podasz tego numeru.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \