Adapter bluetooth na USB nie działa

Autor: Expedyt <Expedyt_at_TO_WYWALop.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 20:17:49 MET DST

Jak w tytule: Adapter bluetooth Widcomm na Win2000 SP4. Ściągnąłem i
zainstalowałem sterownik (widać adapter w liście urządzeń), zainstalowałem
odpowiedni software WIDCOMMa, ale po włożeniu adaptera do USB ikonka w trayu
nie zmienia się (jest dalej niebiesko-czerwona) i po jej kliknięciu dostaję
komunikat, że urządzenie nie jest podłączone (blouetooth device not found).
Ktoś ma pomysł co z tym fantem??
Exp