centralne repozytorium logow

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 19:23:53 MET DST

Witam!

Mam chęć i potrzebę zrobienia centralnej bazy wszystkich
logów (dzienników zdarzeń) na początek z serwerów później
także pewnie z pecetów (w domenie).

Z pewnych względów nie chcę używać MOM'a dlatego kombinuję
z czymś innym co by exportowało najlepiej live dzienniki
od razu do maszyny je zbierającej i pchającej w bazę sql.

Myślę o syslog'u chyba że ktoś już coś takiego robił
i ma lepszy pomysł na ten problem?

Z dfs'em chyba zbytnio bym się musiał bujać szczególnie
z nazwami plików z dziennika no i samo kopiowanie itp.
nie jest zachęcające, wolałbym mieć to online.

--