problem z drukarka

Autor: Karolski <KStrugalaWYTNIJTO_at_TO.TEZ.ii.pw.edu.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 14:30:46 MET DST

Witam,
Sprawa wyglada tak: siedze sobie na win xp. Do innego komputera w sieci
lokalnej jest podlaczona drukarka hp. Jest ona udostepniona.
No i teraz chce ja dodac u siebie. Przy dodawaniu wpisuje
\\ip_kompa\HP i prosi mnie o haslo. No i wlasnie o to chodzi - co
zrobic, zeby sie nie pytal o haslo? Myslalem, ze da sie cos z prawami do
drukarki ustawic. Bez efektow.

Jakies sugestie? :)

Aha, jezeli ma to znaczenie, oba komputery sa w domenie obslugiwanej
(niestety) przez Sambe 3 na linuxie.

Z gory dzieki za odpowiedz
Karolski